Waar was Chriet Titulaer?

Ongelofelijk, de NOS spendeert een hele avond aan de herdenking van de maanlanding 40 jaar geleden, en niet een seconde zien we beelden met Chriet Titulaer.
Hij wordt heel even terloops door Rudolf Spoor genoemd.

Bedankt Chriet voor het populariseren van de sterrenkunde.

Dit heeft niets met klimaat te maken maar moest me wel even van het hart.

Dit bericht werd geplaatst in Hans Erren-2009-07 en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Waar was Chriet Titulaer?

  1. Bart zegt:

    Ja, het viel (mij) wel op…de totale onzichtbaarheid van Chriet ‘dankzij de ingebouwde micro-electronica’ Titulaer, je hebt gelijk!

  2. Aad Verbaast zegt:

    ’s Lands grootste ruimtewokkel! Natuurlijk hadden we meer van hem willen zien!

  3. johanna_nouri zegt:

    Chriet woont in de stad waar ik ook woon. Af en toe kom ik hem wel eens tegen in de supermarkt. Hij is zo in goeden doen meer qua gezondheid. Ik kan me voorstellen dat dat wellicht de reden is waarom we hem niet meer zien.

  4. Mo zegt:

    Bij de uitzending over Henk Terlingen heb ik hem nog even gezien, in de beelden van toen.

  5. Zich van Verre zegt:

    Aan Chriet moest ik altijd denken als in de snackbar in de Haagse Hoefkade een MARS ging kopen, Dat durfde ik amper, want ik sprak het als Limburger net zo uit als Chriet, en de Marokkaanse uitbater imiteerde me dan omdat ie me voor Haagse kak aanzag..

  6. Sjoerd zegt:

    Hahaa ik zie het gewoon voor me.. 1 maggs graaag : )
    Chriet wel een held ja, jammer dat we hem niet meer zien.

Reacties zijn gesloten.