Open draad, speciaal voor Jan van der Laan

Alsjeblieft Jan, speciaal voor jou een eigen draad om antwoord op alle vragen te krijgen die je blijkbaar nooit van mij hebt gehad. zodat je nooit meer kunt beweren dat ik je vragen ontwijk.

The floor is yours.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Open draad, speciaal voor Jan van der Laan

  1. Hans Erren zegt:

    Jan van der Laan Schrijft daar:

    @Hans Erren. Ik zei op die draad n.a.v. je gedram tegen Jan van Rongen dat je nooit antwoord geeft als je van repliek wordt gediend, op dit forum, of bv Sargasso of anders het NRC-forum. Ik had het niet over antwoorden op vragen van mij, maar in het algemeen als iemand jou van repliek dient.
    In het vervolg dus beter lezen a.u.b.
    En als je van de prins geen kwaad weet, dan raad ik je aan om eens beter de forums waar je aan deelneemt en commentaar geeft te lezen en een keer de beleefdheid op te brengen de commentaren op jouw commentaren te lezen. En er zijn legio voorbeelden te vinden op bovengenoemde forums…

    En het laatste wat ik doe is om op jouw blog iets te plaatsen, gegeven het feit destijds dat jullie van Climategate – jij was destijds werkzaam voor Cimategate – privégegevens (telefoonnummers) van twee vrienden van mij (werkzaam bij Vogelbescherming Nederland) bekend maakten.
    Ik heb een vrouw en twee kinderen en ik pas er voor dat die op een of andere wijze blootgesteld worden aan dergelijke praktijken en het risico lopen gekwelbeld te worden!

    helder, toch bedankt voor het vertrouwen Jan.

    Ik ga geen oude koeien uit de sloot halen, en ik ga ook niet jij-bakken, ik zal eens kijken waar nog open einden staan, waarbij gezegd moet worden dat het reaktievolume bij NRC wel heel hoog is en ik dit in mijn – onbetaalde(!) – vrije tijd doe. Ik concentreer me nu voornamelijk op het tentoonstellen van de “debat”methode van Hans Paijmans.

Reacties zijn gesloten.